Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 3 oktober 2010

Moe moe en nog eens moe

Afgelopen nacht super goed geslapen. Ik hoorde vanmorgen van mijn buurman dat mijn infuus een aantal keren had gepiept, maar ik ben nergens wakker van geworden.
Toen ik vanmorgen wakker gemaakt werd voor het ontbijt was het pas half 8. Daar was ik echt niet blij mee, ik was nog harstikke moe. Ook mijn buurman vond dit niet fijn. Eerst maar even gegeten en daarna nog even geslapen.
Toen maar gedoucht, maar wat kost dat een energie. Ik heb dit tot nu toe altijd zelf gedaan, maar als dit zo vermoeiend blijft ga ik toch maar om hulp vragen..
Daarna nog even geslapen en was het weer etenstijd. Daarna weer geslapen.. Vandaag voel ik me helemaal niet fit. Heel moe en het liefst slaap ik de hele dag.

's middags zijn mijn ouders geweest. Met hen ben ik even naar beneden geweest. Ik zat voor het eerst in een rolstoel, voelde me daar niet thuis in. Maar het kon niet anders. Ik had heel de tijd het gevoel dat de mensen mij aan zaten te kijken. Papa moest even gek doen, en reed tegen de muur haha. Door het lachen kreeg ik een hoestbui, waar ik bijna niet uitkwam.Maar het was wel gezellig. Nu zijn mijn ouders beneden aan het eten en komen zometeen nog even terug.
Ik hoop dat ik me morgen iets fitter voel aangezien het morgen een drukke dag wordt.
Morgen middag komt mijn broertje op bezoek. En hoewel wij thuis vaak ruzie of zo hebben, mis ik hem stiekem wel.

Morgen horen jullie meer.
Liefs

1 opmerking:

  1. Slapen en rust is goed voor je. Lekker aan toe geven. Het kan ook de bijwerking zijn van de antibiotica. Ik hoop dat je snel een kamer voor je alleen hebt...
    Groetjes Claudia D

    BeantwoordenVerwijderen