Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 4 oktober 2010

Heel veel gelachen vandaag

Vanmorgen toen ik wakker werd begon het al. Mijn ontbijt waren ze vergeten. De buurman had wel zijn ontbijt gekregen maar ik niet. Wat bleek nou, ik lag nog zo lekker te slapen dat ze dacht dat geef ik aan het eind van mijn rondje wel, maar dat was ze dus vergeten. Een half uur later kreeg ik toch mijn ontbijt.

Ik heb een buurman die veel grapjes maakt, en ik vind grapjes altijd wel leuk, dus ik moet elke keer heel hard lachen. We waren allebei tv aan het kijken toen hij ineens zijn mes pakte en naar de tv wees en riep; Jij moet je mond houden!! Nou dat was toch hilarisch, eigenlijk zou je het gezien moeten hebben. Dus ik moest heel hard lachen. Vervolgens kwam er een hoestbui..

Toen moest ik naar de wc, hing er een papier op de wc; Wc verstopt, niet gebruiken aub. Dus ik aan het eind van de gang naar de wc, die was bezet, toen zei de verpleging dat ik maar even aan de andere kant moest, dus ik met paal enal naar de wc, die was best klein en paste er maar net in. Toen kwam ik terug en wilde ik douche, maar omdat ze ondertussen al in die wc bezig moest ik weer naar de andere kant om te douche, de grote douche was bezet, dus moest ik in een kleine douche, eerst moest mijn infuuspaal in de douche, moest ik er half op gaan staan en dan kon de deur dicht.. Nou nou dat hielt wat in.

Toen ik klaar was hing er een vieze lucht door de gang, de man die de wc aan het maken was, moest er alles uithalen, er zat teveel wcpapier in. Gelukkig roken we op onze kamer niks.
Mijn buurman heeft hier op de afdeling een "vriendin". Ze ligt op de Dermatologie, en er is bij haar denk ik een snaartje los..hihi.. Ze komt elke dag een paar keer voorbij gelopen en dan lacht ze op een grappige manier naar mijn buurman, die vervolgens weer een opmerking moet maken waar ik helemaal van in een deuk lig. Vanmorgen kwam ze binnnen in haar ochtendjas, ze had net gedoucht; en ze zegt; Ik ben al gedoucht hoor en trekt zo haar ochtendjas helemaal open, gelukkig had ze er iets onderaan. Ik kwam niet meer bij.. Vervolgens kreeg ik weer een hoestbui.. Maja dat heb ik er wel voor over. Ze heeft ook tegen iedereen verteld wat voor lekkerding mijn buurman is!

Vanmiddag kwam mijn moeder en mijn broertje op bezoek. Mijn stagebegeleidster was thuis aan de deur geweest en had een cadeautje afgegeven! Toen ik het open had gemaakt, dacht ik dat er deo in zat, dus ik wil spuiten om te ruiken, wat bleek nou het was geen deo maar doucheschuim. Dus ik spuit recht tegen de muur omhoog, mijn moeder moest zo hard lachen dat ze van de verpleging kwamen kijken wat er gebeurd was. En ook het bezoek van de buurman moest hard lachen.

Ik ben benieuwd wat de avond allemaal nog gaat brengen!

Liefs

1 opmerking: