Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 6 oktober 2010

Niks bijzonders gebeurd vandaag

Ik had gistere met de dietiste afgesproken om hier ook drinkvoeding te gaan gebruiken, net als wat ik thuis ook doe. Vanmorgen bij het ontbijt kreeg ik dus die drinkvoeding. Eerst de boterhamme maar opgegeten en daarna pas de drinkvoeding. De drinkvoeding was zo vies dat het bijna mijn neus uikwam. Met veel tegenzin heb ik het toch maar opgedronken. Daarna kwamen ze mijn eten ophalen, ik heb gelijk gezegt dat ik die niet lekker vond en dat ik het zelf wel van thuis meeneem. Tussen de middag kreeg ik bananen vla energieverrijkt, nou ook dit was ronduit smerig. Dit heb ik niet opgegeten, en toen ze het kwamen ophalen heb ik het ook gelijk gezegt. Nu hebben ze contact opgenomen met de dietiste. Zij komt waarschijnlijk deze week nog een keertje langs.

Verder heb ik met de fysio 10 minuten op 35 watt gefietst. Dit ging best goed. Morgen is mijn fysio er niet, misschien dat ik iemand anders krijg en anders heb ik een dagje zonder fysio.

Ik heb vanmiddag een nieuwe pleister om mijn infuus gekregen. Ik had al een aantal dagen verschrikkelijke jeuk bij mijn infuus. Nu zag de verpleging dat bij het insteekplaatsje wat rood begon te worden.. Het zal toch niet waar zijn hè.. Hij moet echt wel wat langer blijven zitten dan een 3/4 week..Maar we gaan het zien. De is er nog steeds ook al zit er een nieuwe pleister omheen..Het is even afwachten

De artsen hadden vandaag overleg.. Ze zijn nog niet langgekomen, dus ik denk niet dat er iets bijzonders is.

Tot morgen!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten