Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 7 oktober 2010

Naar huis??

Het is een hele rare dag vandaag..
Gistere is er geen arts langs geweest.. Vreemd vond ik dit, normaal komt er elke dag iemand langs, maar goed. Vanochtend kwamen de artsen gelukkig wel. Met nieuws dat ik totaal niet verwachten.. Morgen mag ik waarschijnlijk naar huis. En gaat de behandeling thuis verder. Omdat de AB die ik nu krijg niet in pil vorm is, gaan ze iets anders bedenken en anders krijg ik een pomp mee naar huis. Ik stond echt even met een mond vol tanden. Mijn LF die 3 keer niks is, mijn gewicht gaat niet vooruit gaat.. Nja het zal allemaal wel..Ze zijn nu aan het overleggen hoe of wat en straks komt hopelijk mijn eigen longarts nog langs. Ik heb nu toch wel heel veel vragen, vind het gewoon een beetje vreemd.

Verder is de afdeling verhuist naar beneden. Ze gaan iets aan de lift doen en de muren, iets met brandveiligheid. Ik lig nog boven, omdat ik waarschijnlijk toch morgen weg ben, laten ze mij hier liggen.. Alleeennn... Heel saai, mijn buurman waar ik het zo gezellig mee heb/had is al naar beneden. En steeds gaan er meer mensen weg. Vind het een beetje raar, maar goed. Maandag ochtend komen ze allemaal weer terug.

Zaterdag ben ik jarig en wordt ik alweer 20 jaar! Waarschijnlijk ben ik gewoon thuis! Beter kan niet! Want om nou hier mijn verjaardag te vieren, zag ik totaal niet zitten! Hopelijk kan ik mijn verjaardag lekker thuis vieren!!

Als ik meer weet, horen jullie het!!
Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. Wooowww vaag!
    Ik zou idd even vragen of je met dr. H kan babbelen! Misschien kan de verpleging em ff piepen voor je.
    Want die dr. Model van vanochtend... hij is wel knapppp maar om nou te zeggen dat ie van alles wéét... na, niet echt.
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vaag he..
    Ik heb Dr H nog niet gezien.. Als ik em straks nog niet gezien heb, trek ik even aan de bel! :)
    Ja vind je hem knap? hihi.. Ik vind er niks aan!
    las dat jij nu op IC ligt? Ik lig nog op mn kamertje! Helemaal alleen.. Supersaai!!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Sanne,
    Dat is ook maar niks zo alleen op de afdeling!! Hopelijk kan je dr H. gauw spreken en kan hij je wat duidelijkheid geven. Soms gaat het een beetje raar allemaal...!
    Dat er op woe geen artsen langskomen klopt, omdat ze dan grote visite hebben (alle artsen in een hok en dan vergaderen ze over alle patiënten :-)) Als er dan niets schokkends is, zie je niemand die dag.
    Hopelijk lukt t om naar huis te gaan, ook met een goed gevoel voor jou (tis zo raar als ze je naar je gevoel eigenlijk wegsturen...). Maar met het oog op je verjaardag is het natuurlijk wel toppie! Hopelijk knap je ook gauw nog meer op!
    Groetjes
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen