Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 13 oktober 2010

Weer een nieuwe dag

Vanacht heb ik niet zo goed geslapen, elke keer als ik wakker werd had ik vreselijke jeuk aan mijn infuus.
Ik heb er gistere avond nog na laten kijken en hij zat nog goed. Het kan misschien zijn dat ik niet goed tegen de pleister kan. Op dit moment heeft ie weer gebloed..En de jeuk is constant. Ik voel het niet altijd meer, omdat ik er denk al aangewend geraakt ben.

Ik heb al een paar dagen dat ik smiddags na het eten misselijk ben. Misschien komt het wel door het eten, wat ik zo smerig vind hahaha. Als ik dan even ga slapen is het wel over. Beetje vreemd allemaal.

Toen ik zondag thuis was heb ik mijn best gedaan op mijn nagels. Mooi gelakt. Was er bijna een uur mee bezig haha. Komt vanmiddag de verpleegster om mijn saturatie te meten. Begint ze over mijn nagellak, of ik toevallig niet even 1 vinger nagellak vrij kon maken, anders werkt de saturatie niet. Maar ik ga hier niet met 9 gelakte nagels liggen, dus ik zei maar dat dat niet kon. Toen meette ze mijn saturatie en die was 98%. Perfect toch?! Voel me niet benauwd ofzo, dus wat zeurt ze. Ik mag die verpleegster gewoon niet zo..hihi. En de afgelopen 2 dagen heeft niemand er wat van gezegt..

Ik heb met de fysio weer 20 min gefietst op 45 watt! Super gewoon! En ik was minder moe dan gistere. Gaat de goede kant op!

De Co-assistent kwam nog langs met de mededeling dat ze mij naar huis willen sturen met een pomp. Alleen het regelen van dingen lukte niet echt. Maar ik geloof hun niet meer, na wat ze vorige week gezegt hadden. Dus ik wacht maar af wat mijn eigen longarts zegt. Die stak van de straks zijn hoofd op de hoek, ik was net klaar met fietsen, was beetje aan het hijgen. En die zij niks over een pomp en naar huis. Dus we zullen zien.

Straks komt mama! En ik heb toch zin in een Swirl!! Dus ik denk dat ik straks er lekker 1tje ga eten! Ik was gistere trouwens helemaal naar voor in het ziekenhuis bij de uitgang gelopen! En met de rolstoel terug. Toch weer een hele prestatie! :)

Morgen moet ik weer LF blazen en ik weet zeker dat hij beter moet zijn. Anders klopt dat systeem gewoon niet!

Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Op naar beter:) Hopelijk mag je snel naar huis, ZONDER infuus;)

    Hou vol he!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k Ben t helemaal met Marianne eens! Hou je taai hoor!
    Groetjes
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen