Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 8 oktober 2010

Weekend verlof

Gistere avond zei iedereen ooh morgen lekker naar huis meid, zo fijn voor je. Ik had mama gistere de helft van mijn spullen al meegegeven. Dan hoefde we vandaag niet zo te sjouwen. Vanmorgen toen ik wakker werd, dacht ik yes ik mag vandaag naar huis. Echt een super lekker gevoel. Ik kreeg geen etenslijst bij mijn ontbijt en ook de voedings zuster vond het fijn voor me.
Rond een uur of 11 had ik nog geen arts gezien. Ik vroeg aan de verpleging of er nog iemand langs zou komen omdat ik nog helemaal niemand gezien had.

Rond half 12 kwam mijn eigen longarts dokter H langs met de mededeling dat hij het niet verstandig vond om mij te laten gaan. En dat hij het niet snapte dat de zaalarts mij dit gistere had verteld.  Hij was heel erg boos omdat ze mij blij hadden gemaakt met een dode mus. Mijn arts is toen weg gegaan om met de andere longarts te overleggen. Want hij wilde wel dat ik met mijn verjaardag thuis zou zijn. Toen hij weg was werd ik heel boos en vooral verdrietig. Ik vond het gewoon oneerlijk.
Ik heb toen mama gebeld en die kwam eraan.

Ik vond het zelf heel raar dat ze mij vertelde dat ik naar huis mocht. Ik dacht ja hun zijn de dokter dus hun zouden het moeten weten. Vanaf nu geloof ik geen 1 zaalarts meer. Want dit is niet de eerste keer dat mij dit geflikt wordt. Vorig jaar toen ik in Breda lag, deden ze precies hetzelfde. Maar goed het is gebeurd en er niks aan te doen.

Om 3uur mijn laatste AB gekregen. Daarna heeft de verpleegster mijn infuus eruit gehaald. Ik heb daar al een halve week jeuk jeuk en nog eens jeuk. Wat blijkt nou. Heel mijn huid is geirriteerd, pukkeltjes en flink rood. En hun maar zeggen dat het niet kon ect. Ze hebben het nu zelf gezien hihi..

Daarna zijn we lekker naar huis gegaan en hebben we beneden een Swirl op! Heerlijk! Dat was de eerste keer van de week dat ik genoot van iets! hahaha.

Nu ga ik lekker genieten van het weekend en zeker van mijn verjaardag!
Maandag om 10uur moet ik weer present zijn met mijn koffertje!

Fijn weekend!
Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. He wat een tegenvaller, maar wel even lekker thuis met je verjaardag, da's toch vandaag? Gefeliciteerd!
    Groetjes van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat was zeker een tegenvaller. Ook al snapte ik niet dat ik naar huis mocht aangezien ik nog niet veel vooruit ben gegaan. De zaalarts had niet overlegt met mijn longarts. Maar goed..
    Ik ben inderdaad vandaag jarig!
    Dankjewel!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd!!

    Gelukkig dat je toch naar huis mocht om je verjaardag te vieren!

    Bij mij gaan ze nu eindelijk na 3 maanden behandelen! Had jij toen ook een aspergillus of iets anders waar ze toen heel lang hebben gewacht om te behandelen?

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen