Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 18 oktober 2010

Eerste hulp

Gistere ochtend was het al zover. Mijn infuus zat dicht, met veel moeite en veel pijn toch de AB doorlaten lopen. Dus ik maar naar de eerste hulp gebelt in het ziekenhuis in Breda. Ik mocht gelijk komen. Dus wij oppad. In de wachtkamer zaten vooral mensen die gesport hadden en een blesure opgelopen hadden. Wat is sporten toch gezond hahaha. Na bijna een uur wachten mocht ik eindelijk naar binnen. Mijn oude infuus eruit en een nieuwe erin.. Hè weer die vervelende prik, gelukkig ging het gelijk goed. Nu zit ie in mijn rechter arm. Precies op een plek waarbij ik mijn arm gewoon kan gebruiken zonder dat ik er last van heb. Mijn hand waar mijn infuus in zat is nu ontstoken, ik heb daar zalf voor gekregen zodat de pijn snel weg trekt.

Gistere avond heb ik nog een rondje gelopen. Dit ging heel goed. Niet meer dat gehijg en ook de pijn was er niet. Merkte alleen dat mijn benen moe waren. Maar dat komt wel goed! Gewoon goed trainen! :)

Net ben ik even naar de winkel geweest, op de fiets. Lekker dik aangekleed want brrr wat is het koud. En zoveel vet heb ik niet meer hihihi. Ik merk nu wel dat het eigenlijk iets teveel was, want ik ben nu erg moe. De rest van de dag lekker uitrusten en vanavond mag ik de jaarlijkse griepprik weer gaan halen! Hè weer een prik..

Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Een tip, als het echt mis zit en je gaat voor een nieuwe. Haal de oude er thuis uit en neem eerst een heerlijke douche!

    Daarna bellen haha.

    Ik woon op Texel en kon dus 's avonds na een bepaalde tijd niet meer om een nieuwe. Mijn truc toen ik klein was, was om dus als ik wist dat het fout ging. Dit in de avond te zeggen, als we net niet meer heen en weer konden met de boot (ziekenhuis in Den Helder). Ok, infuus ging er dan dus uit. En ik had een heerlijke douche die avond en een heerlijke nacht zonder infuus.

    Natuurlijk ging het infuus er dan wel pas uit na de avond dosis ab. En deden we de ochtend dosis net even iets later als we in het ziekenhuis waren geweest. De gemiste uurtjes Cefta gedurende de nacht namen we maar op de koop toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat is wel handig! ;) Zal hem onthouden! Ik hoop gewoon dat ie blijft zitten en als ik donderdag terug moet, dat ze zeggen! HIJ MAG ERUIT!! :P
    Tot nu toe zit ie in ieder geval goed!

    BeantwoordenVerwijderen