Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 23 oktober 2010

Weekend

Gisteren heb ik op de Wii gespeeld. Wij hebben dat ding al bijna een jaar en in het begin is dat allemaal leuk en speel je daar veel mee. Maar ik had er zeker al een half jaar niks meer mee gedaan. Ik besloot om gistere toch nog eens te proberen. Is ten slote goed voor mijn conditie. Ik heb bijna een half uur getennist. Daarna was ik echt moe, maar vond het wel hartstikke leuk. Vanmorgen werd ik wakker met spierpijn en kon maar niet verzonnen krijgen waarvan dat was, tot ik vanmorgen weer ging Wii-en, toen wist ik gelijk waarvan het was hahaha.

Vanmiddag ben ik even naar de Albert Heijn geweest. Het was droog dus ik ging op de fiets. Het is maar een paar straten verderop. Halverwege schoot mijn rem vast (achterrem) en kon ik duwen, hier was ik niet echt op voorbereid en kwam doormoe bij de winkel aan. Daar even met mijn collega's in de kantine zitten kletsen en ondertussen uitrusten. Toen heb ik mama maar gebeld en die kwam met de auto, ze kon het zelf niet gemaakt krijgen, dus reed zij met mijn fiets naar de fietsenmaker en ik met de auto naar huis. En wat bleek ik kon nog maar 40 km rijden.. Oeps.. Eerst maar even gegeten en daarna getankt. Daarna heeft mama mijn fiets weer gehaald.
Nu merk ik wel dat ik toch best moe ben. Ook vooral lui, dus maar weer optijd naar bed en hopelijk voel ik me morgen minder moe.
Morgen gaan we naar een optreden van mijn nicht. Zij zit in een koor (met moderne liedjes) en doen daar ook dansjes bij. Is altijd super leuk om naar te kijken. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik erbij kon zijn, maar gelukkig is dat wel zo! Ik kijk daar echt naar uit! Dus morgen niet teveel doen zodat ik daar lekker mijn energie in kan stoppen!

Allemaal een fijn weekend!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten