Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 26 oktober 2010

Shoppen

Vandaag heb ik sinds lange tijd een van mijn grootste hobbies weer uitgevoerd, jawel ik ben gaan shoppen met mama!
Gistere lukte het boodschappen doen ook, dus waarom dan niet winkel in winkel uit. We gingen met de bus, maar waren even vergeten dat het vakantie is en dat de bus maar 1 keer in het uur rijdt, dus wij hebben ruim een half uur moeten wachten. Toen had ik zoiets van pff moet ik nu nog gaan shoppen? Ik was eigenlijk wel erg moe. Maar gelukkig kon ik zitten in de bus en was de vermoeidheid snel weg!
Toen kwamen we aan in Breda. Winkel in winkel uit. Heerlijk vind ik dat!
Wel moest ik op z'n tijd even rust pakken en hebben we 3 keer wat gedronken ergens hahaha. Toen gingen we terug naar huis met heel veel tassen. Ik heb een jurkje, lingerie setje, legging, parfum en oorbellen gekocht! :) En ook mama had tassen vol. Ik ben er echt super blij mee! En nu ben ik wel moe, maja wie is er niet moe na een middagje shoppen? hihihi..
Vanavond lekker rustig aan doen. Tot nu toe voel ik me super, maar ik moet niet te hard van stapel lopen, want ik zit niet te wachten op een terugval. Daarom heb ik morgen een rustig dagje. Misschien even wat aan school werken en smiddags komen 2 klagenootjes langs! Lekker even bijkletsen!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten