Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 1 oktober 2010

Verslag van de dag..

Rond half 1 reden mama en ik richting Rotterdam. Onderweg was er een ongeluk gebeurd en stond er een beetje file, dit was vooral "kijk" file.. We moesten om 14.00u in het ziekenhuis zijn. Om kwart voor 2 liepen we het ziekenhuis binnen. Door de lange gangen kwamen we eindelijk aan op de afdeling, onderweg hebben we even een korte pauze moeten nemen omdat ik het kon. Helemaal buiten adem melde ik me bij de bali.
Ik moest een verdieping omhoog en daar moest ik maar een verpleegster aan haarjas trekken! ;) Zij bracht me naar mijn kamer, waar net de buurman weg gereden werd. Eerst maar even mijn spullen in de kastjes gelegd. Toen ik daar net mee klaar was kwamen ze met een hele vragen lijst.. Toen ik die ingevuld had kwam gelijk de Co-assistent, zij ging lichamelijk onderzoek doen.. Bij mijn longen hoorde ze niet echt iets verdachts, maja bij mij horen ze nooit iets, dus dit verbaasde me ook niet.

Daarna kwam de verpleegster terug met de spullen voor het infuus. Ik had van te voren al aangegeven dat ik daar doodsbang voor was. Ze stelde me gerust dat ze altijd maar 1x hoefde te prikken..Dus zij prikt, en ze gaan wringen, nou de tranen liepen over mn wangen en kneep heel mama's hand fijn. Helaas, de ader was weg gerold.. Dus moest het opnieuw, ik was helemaal overstuur, daardoor kreeg ik bijna geen lucht meer.. Toen ik weer een beetje rustig was probeerde ze het opnieuw, en het lukte! Gelukkig.. Nu hebk een infuus net onder mn elleboog, niet een ideale plek, maja hij zit en ik hoop dat ie lang mee gaat.

Daarna was ik doodop.. Toch vermoeiend al die vragen ect. Toen heb ik even gerust en al snel kwam het eten.. Heel lekker vond ik het niet, maar kheb het toch maar opgegeten.
Daarna gevraagt of ik de Pylmozyme mocht om te vernevelen. Die kreeg ik, maar ze was zo slim geweest om het kupje ect erbij te doen.. Dus daar zat ik dan.. Nog maar een keer gebeld en jahoor ze had het al bij..Toen ik daar mee klaar was is mama naar huis gegaan..Die begon toch ook wel honger te krijgen en ze is zomaar niet thuis.

Het kan zijn dat ik vanavond  nog weg moet voor een foto te laten maken van mijn longen, maar waarschijnlijk wordt dat morgen.
Voor ik het vergeet te zeggen, ik krijg 3x antibiotica (Cefuroxium) per dag.

Dit is mijn adres voor de komende tijd:

Erasmus MC
's Gravendijkwal 230
3015 CE Rotterdam
T.a.v. Sanne Dekkers
Per adres SVL2 Kamer 216

2 opmerkingen:

  1. Heey buurvrouw!
    Heel veel beterschap!
    Lig je nu wel alleen op 216? Hope so!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap en gelukkig zit je infuus nu!
    groetjes de onderbuurvrouw Daphne :)

    BeantwoordenVerwijderen